Hogwarts Legacy’nin ilk büyük güncellemesi yayınlandı
Harry Potter dünyasında geçen açık dünya büyücülük oyunu Hogwarts Legacy, sorunsuz çıktığı söylenebilecek çıkışının ardından oyuncuların yüzünü güldürmeyi başardı. Avalanche Software, Xbox ve PC kullanıcıları için lansman sonrası ilk güncellemesini yayınladı.
HOGWARTS LEGACY’NİN İLK GÜNCELLEMESİ YAYINLANDI
Hogwarts Legacy’nin 14 Şubat güncellemesi, genel oyun performansı ve kararlılığının yanı sıra çevrimiçi bağlantı iyileştirmelerini ele alıyor. Oynanış kapsamında NPC’lerdeki, karakterlerdeki ve dünya olaylarındaki hatalar düzeltilirken, arayüzde iyileştirmeler yapıldı. Ayrıca sinematik ekranlarda ve oyunu kaydederken oluşan hatalar düzeltildi.
Hogwarts Legacy’nin ilk güncellemesi şu anda PlayStation 5 kullanıcıları için yayınlanmadı. Avalanche Software, bire bir güncellemenin bu hafta sonuna kadar PS5 cihazları için de yayınlanacağını söyledi.
ÇEVRİMİÇİ
- Bağlandıktan sonra başarı bilgilerini Büyücü Dünyası portalına düzgün bir şekilde göndermeyle ilgili sorunlar düzeltildi.
OYNANIŞ
Baykuş Postası
- Postaların sıralı görevi düzgün şekilde tetiklememesi sorunu düzeltildi.
Dünya olayları
- Oyun içi Dünya Olaylarının ortaya çıktığı belirli konumlardaki nadir çökmeler düzeltildi.
NPC
- Dünyadaki NPC’leri yeniden canlandırırken nadir görülen bir kilitlenme düzeltildi.
- Bazı NPC programlarındaki kilitlenme düzeltildi.
Karakter
- Saç hala varken şeffaf bir kafa ile ilgili titreme sorunları düzeltildi.
kullanıcı arayüzü
- Ek içerik öğeleri için yerelleştirme metni yenilendi.
- EULA’ya ilk kez Derleme sürümü eklendi.
- Görev açıklamalarının nadiren doğru şekilde görüntülenmemesi düzeltildi.
sinematik
- Robe dönüşümünün görsel efektleri düzeltildi.
- Ara sahneleri atlarken oluşan bir kararlılık sorunu düzeltildi.
- Ara sahneleri ve sinematikleri oynatırken oluşan çökme düzeltildi.
Oyunu kaydet
- Son otomatik kaydetme yuvasını yeniden yazma hatası düzeltildi.
- Son kaydetmeden yeniden başlatırken, ilk görüşmeden sonra bir satıcıyla konuşamamanıza neden olan bir sorun düzeltildi. Aşağıdaki bildirilen sorunları çözer: HL-412, HL-494, HL-246, HL-1063, HL-590, HL-542, HL-976, HL-965, HL-1158, HL-1184, HL-1089, HL -1240, HL-1031, HL-1490, HL-1433, HL-89, HL-1930, HL-1086, HL-1636, HL-1585, HL-1028, HL-1933, HL-2606, HL- 2062, HL-1587, HL-488, HL-498, HL-162, HL-1706, HL-2626, HL-2865, HL-2888, HL-2804, HL-2910, HL-2944, HL-3000, HL-3043, HL-3024.
Performans ve Kararlılık
- Sadakat modunda iyileştirilmiş performans.
- Harita üzerinde gezinirken meydana gelen nadir bir çökme düzeltildi.
- Dünya varlıklarının bozulmasına ve esnemesine neden olan rüzgar sorunu düzeltildi.
- Nadir görülen bir malzeme değiştirme durumu düzeltildi.
- Harita varlıklarının durumuyla ilgili nadir bir kilitlenme düzeltildi.
- Oyun içi dünya olaylarında meydana gelen Küçük çökmeler düzeltildi.
- Küresel aydınlatma sistemi HL-313 ile sabit bellek sızıntısı.
XSX DESTEĞİ
Performans ve Kararlılık
- Nadir çökmelerin takibine yardımcı olmak için geliştirilmiş kilitlenme koleksiyonu.
- PC Steam/PC Epic Oyunları
sinematik
- Eksik veya çalınmayan ses sorunları düzeltildi.
denetleyici
- Switch Pro denetleyici geri kalan güncellemeleri HL-346.
yükselticiler
- DLSS devre dışı bırakıldığında çerçeve işlemeyi etkinleştirin.
- Kenar Yumuşatma ve Ekran çözünürlüğü ayarları, Üstün Çözünürlük yerine DLSS kullanılırken devre dışı bırakılır.
Işın izleme
- RTAO’nun SSAO’dan daha kötü görünmesi sorunu düzeltildi.
- Varsayılan ayar Orta Kalite’dir.
Performans ve Kararlılık
- Gölgelendirici değişken derleme optimizasyonu.
- Shader yapı performansı güncellemeleri ve işlevsellik iyileştirmeleri.
- Text2Speech kullanılabilirliğini etkileyen bir kilitlenme düzeltildi.
- Dünya varlıklarının ani genişlemesiyle ilgili sorunlar çözüldü ve bu da şu bildirilen sorunları çözdü: HL-305, HL-265.
- AMD’ye kıyasla daha düşük kare hızına sahip Nvidia GPU’larla ilgili bir sorun düzeltildi.
DirectX Sürüm 12
- Oyunu PC’de çalıştırmak için DirectX Sürüm 12 gereklidir. Oyun başlatma ve oyuncu deneyiminde kararlılık sorunlarına neden olabileceğinden, oyunu DirectX Sürüm 11 ile çalıştırmak için kesintili testlerin denenmesini önermiyoruz.